среда, 31 октября 2012 г.



Рефлексія до модулів 7, 8, 9. (Як приємно, коли інтернет нарешті з"явився. Можу викласти всі занотовані раніше записи. Отак і в роботі з учнями - плануєш, плануєш, а життя вносить свої корективи).
Модуль 7.
 Створюючи приклад учнівської роботи, проводжу "генеральну репетицію перед виставою": ставлячи себе на місце учня, дивлюсь, чи зможуть учні вчасно виконати завдання, чи зрозумілі завдання. Звісно, слід врахувати і різний рівень володіння учнями ПК.
Велика можливість блогів для оцінки робіт учня.  Учень може у пості викладати ідеї до висвітлення завдань свого проекта, а учитель і інші учні - коментувати і скеровувати діяльність у потрібне русло, надавати вказівки, доповнювати новими ідеями тощо.

Модуль 8.    У цьому модулі ми дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

Модуль 9. 
Як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні? Сучасна освіта орієнтована на задоволення власних потреб учнів.  Розвиток самостійності учнів - нагальна потреба. Не слід недооцінювати її значення.Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них покращуються оцінки та зростає мотивація до навчання. Кожному учню потрібна підтримка та адаптація способу, порціонності подачі матеріалу відповідно до його індивідуальних особливостей. Я ознайомилася із класифікацією диференціації навчання та визначила, на якому етапі проекту якій метод диференціації краще використовувати.  Опитувальник щодо диференціації допоміг мені проаналізувати ступінь диференціації на моїх уроках, дозволив зробити помітки щодо організації диференціації у подальшій роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий